Podczas wizyty bardzo podobała mi się chęć pomocy ze strony personelu w Drogerii, duża wiedza iprofesjonalizm. Pani, która podeszła do mnie, gdy oglądałam kosmetyki, wykazał się dużą kompetencją. Zapytałam o peeling do ciała. Pani zaprezentowała kilka, przedstawiając ich zalety, mówiąc jak należy używać ich fachowo aby były rezultaty. Usłyszałam też kilka informacji na temat producenta. Szczerze mówiąc nie spodziewałam się uzyskać aż tak kompleksowej obsługi. Byłam mile zaskoczona.
Przy kasie było już nieco gorzej, ponieważ dwie ekspedientki za kasą zajęte były rozmową, którą musiały przerwać gdy podeszłam. Zaraz po wydaniu mi reszty powróciły do niej nie czekając nawet aż odejdę. Poczułam się jakbym im przerwała coś ważnego.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy.
Z uwagą analizujemy opinie klientów i staramy się wyciągać z nich wnioski. Po analizie zgłoszonego zagadnienia udzielimy szerszej odpowiedzi.
Do sklepu 4F...
Do sklepu 4F / Outhorn udałam się w celu zakupu kurtki Softshell. Jestem bardzo zadowolona z obsługi. Personel nie jest natrętny a jednocześnie potrafi pomóc, doradzić, służą fachową pomocą. Dowiedziałam się ze szczegółami jak odczytywać oznaczenia na takiej odzieży, tzn poziom wiatroodporności i wodoodporności. Obydwie Pani obsługiwały mnie ponieważ nie było akurat innych klientów w sklepie. Były uśmiechnięte, życzliwe. Atmosfera w sklepie jest bardzo przyjazna.
Ze względów osobistych musiałam zakupioną kurtkę jednak zwrócić. Panie ani przez chwilę nie dały mi odczuć, że są niezadowolone z tego faktu. Zapraszały mnie do sienie ponownie. Aż szkoda było wychodzić :)
Odwiedziłam ten nowo powstały salon (otwarty końcem sierpnia) aby zakupić książkę na prezent. Niestety spotkałam się z brakiem wiedzy i kompetencji ze strony personelu. Byłam zawiedziona, ponieważ miałam do tej pory dobrą opnię o Empiku, często byłam klientką w Rzeszowie. W Stalowej Pani nie dość, że nie potrafiła zlokalizować całego działu książek (nie chodziło o jedną konkretną) to jeszcze nie umiała polecić mi choćby kilku pozycji abym mogła z czegoś wybrać. Jej pomoc ograniczyła się do wyjmowania książek z półki i podawania mi do ręki. Szczerze mówiąc liczyłam na coś więcej.
Poza tym salon jest dobrze wyposażony, przestronny. Jednak poziomem obsługi byłam zawiedziona.
Jestem zachwycona obsługą i zaangażowaniem personelu. W salonie Maria zakupiłam swoją suknię ślubną. Wcześniej odwiedziłam klikanaście salonów więc mogę kompetentnie porównać i ocenić jakość obsługi.
Zarówno pomoc przy wyborze, dopasowaniu poszczególnych elementów jak i kontakt z personelem (czy to na miejscu w salonie czy telefoniczny) bardzo miły, fachowy. Suknia była szyta na miarę, toteż koniecznych było kilka wizyt na przymierzenie, podczas których Panie były całkowicie do mojej dyspozycji, poświęcając mi maksimum swojego czasu. Dbałość o szczegóły i moje zadowolenie oceniam na 5.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.