Do salonu udałam się celem zakupu okularów. Była to moja pierwsza wizyta w salonach tejże sieci i od razu , od wejścia bardzo pozytywne wrażenie. Po pierwsze, wizerunkowo: salon ładnie urządzony, przestronny, dobrze oświetlony, witryny z okularami czytelnie oznakowane. Salon mieści się na niewielkiej powierzchni, ale rozplanowanie witryn i kasy obsługowej pozwala na wygodne poruszanie się po sklepie. Drugie pozytywne wrażenie to obsługa, która od wejścia mną się zajęła i była do mojej dyspozycji do końca wyczerpująco odpowiadając na moje pytania, służąc radą i pomagając znaleźć odpowiednie do moich preferencji oprawki. Trzecie pozytywne wrażenie dotyczy samego badanie wzroku: kompleksowe, dokładne badanie ostrości wzroku do dali, bliży i widzenia podczas obsługi komputera. Ogólnie doskonała obsługa, Polecam
W sklepie byłam w związku z zakupem odzieży.Pozytywna ocenę sklepie otrzymuje za obsługę miłą, kompetentną, życzliwą. Gdy tylko weszłam do sklepu podeszła do mnie jedna z ekspedientek i zaproponowała pomoc. Była to bardzo dyskretne, nienarzucająca się propozycja. w trakcie wizyty skorzystałam z pomocy ekspedientki pytając o inne kolory i rozmiary pasujące do mnie. Sprzedawca pomagała znaleźć mi poszukiwany przeze mnie ubiór, dodatki do tego pasujące. Sprawdzał także poprzez aplikacje komputerowa dostępność w magazynkach ubrań, które najbardziej mi się podobały. Wysoka ocena za podejście i komunikatywność. oraz aktywnie przekonuje do danego modelu. Nie proponuje alternatyw. W tym czasie sprzedawca zajęty jest również czynnościami służbowymi, które przerywa w momencie prowadzenia rozmowy z audytorem, i wówczas poświęca cała uwagę audytorowi, bez pośpiechu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.