Bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie obsługa w sklepie Prima moda z obuwiem. W trakcie przerwy w wakacyjnej pracy postanowiłam skorzystac z przecen w salonie i kupić jakies buty- trzy dni chodziłam i przymierzałam przerózne buty- Pani ekspednietka za każdym razem cierpliwie donosila kolejne pary. W końcu gdy się prawie zdecydowala, bez problemu odłozyła buty do nastepnego dnia i gdy w końcu przyszłam kupić okazała się, że poprzedniego dnia był ostatni dzień promocji na te buty i są one już wycofane ze sprzedaży. Pani się nie poddała, poprosiła kierowniczkę o pomoc i wspólnie wprowadziły ponownie towar do kasy, tak bym mogla kupić wymarzone buciki. Bardzo miło wspominam zaangażowanie obsługi :) Jedyny minus- bardzo dużo butów nie było dostępnych w moim rozmiarze(40)- szkoda.
Bardzo pozytywnie oceniam jakość obsługi klienta- kelnerki są przemiłe, chętnie i wyczerpująco tłumacza wszelkie wątpliwości związane z zamówieniem. Zamówiona kawa-caramel machiatto- tez bardzo smaczna. Jedyny element do którego mogę się przyczepić, to fakt, że w okresie wzmożonego ruchu obsługa nie nadążała z sprzątaniem stolików po poprzednich klientach i czas oczekiwania na kawe wynosil ok 4-5 minut. Ale ze względu na bardzo miła atmosferę i pyszną kawę serdecznie polecam :)
Konsultantka podeszła do mnie w ciągu pierwszej minuty po wejściu do sklepu, standardowe pytanie "w czym mogę pomóc" Poprosiłam o próbkę perfum , którą otrzymałam, potem konsultantka podeszła do następnej klientki. Nie otrzymałam informacji o perfumach, których próbkę dostałam, a jest to nowość (E Lauder Sensous Noir), jednak sama nie poprosiłam o żadne informacje. Irytujący-jak zwykle- ochroniarze chodzący za klientem krok w krok.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.