Opinie użytkownika (3)

Stojąc do okienka...
Stojąc do okienka po obcą walutę ok 20 min chciałam wypłacić euro, pani mówi wróciłam z wolnego nie mam euro po prostu nie zamówiłam proszę iść do kasy nr 1 a tam kolejna kolejka tzn 8 osób, w tym samorządowcy i jednostki gospodarcze mają pierwszeństwo mówię że ja już odstałam swoje a ona na to z uniesionym głosem nic nie poradzę nie mam euro, i odeszłam z kwitkiem, ale gdy uzbierałam trochę pieniążków padła z jej strony propozycja założenia lokaty i zostałam przyjęta poza kolejnością

Ewa_671

24.06.2010

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (23)
30.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Chciałam kupić przed...
Chciałam kupić przed świętami lampę zewnętrzną. Podeszłam obejrzałam ale że było wysoko więc poprosiłam obsługę, zostałam poinformowana że mam poczekać za chwilę ktoś do mnie podejdzie. Czekałam 5 - 10 - 15 minut i nikt do mnie nie podszedł. Wychodząc w kasie podziękowałam za miłą i fachową obsługę. Za tydzień pojechałam do tego samego sklepu po tą nieszczęsną lampę. Po raz kolejny odeszłam z kwitkiem po oczekiwaniu 20 minutowym. Po kolejnym tygodniu pojechałam i po oczekiwaniu 15 minutowym łaskawie ktoś pojawił się z obsługi i w końcu kupiłam tą nieszczęsną lampę. Gdyby w pobliżu był podobny sklep na pewno pojechałabym do innego no cóż bardzo rzadko robię tam zakupy.

Ewa_671

03.02.2010

Bricomarche

Placówka

Działdowo, rydygiera 10

Nie zgadzam się (27)
Jestem stałym klientem...
Jestem stałym klientem banku. Ilekroć jestem w banku stoję w kolejce nie mniej niż 60 min. Zdarza się również, że w banku nie ma obcej waluty i jestem odsyłana od okienka do okienka. Nie zależnie kiedy jestem jest pełno ludzi. Najgorzej jest jak ktoś trafi się z książeczką i dopisuje procenty bądź likwiduje wtedy kolejka wydłuża się o kolejne 30 min. Panie są miłe ale co z tego. myślę, że wina leży po stronie kierownicta są na pewno sposoby by problem rozwiązać. moja cierpliwość też jest na skraju wytrzymałości i co mogę zrobić zmienić bank tylko to mi pozostaje.

Ewa_671

03.02.2010

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (22)
10.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi