Ostatnia moja wizyta w banku skończyła się tym, że nie zostałam obsłużona kompleksowo - pan doradca miał umówionego klienta na konkretną godzinę i klient ten już czekał - kiedy powiedziałam, że chcę jeszcze zmienić pewne ustawienia na moim koncie pan doradca grzecznie zapytał, czy możemy to zrobić w innym terminie. Niestety jestem osobą bardzo zajętą, innego terminu już nie dobrałam, a szkoda. Zaskakuje mnie też czasem organizacja obsługi w tej placówce: częste kolejki i nerwowa atmosfera wśród klientów. Uroczy pan doradca, który opisany jest powyżej, któregoś razu popisał się też przede mną ogromną niewiedzą w kwestii obsługi konta, argumentując to tym, że dopiero co wrócił z dłuższego urlopu i nie wie, czy coś się zmieniło...jak dla mnie postawa pracownika niedopuszczalna, aczkolwiek ma swój urok :)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.