Sposób obsługi oceniam dość wysoko. Zgłosiłam usterkę tabletu zakupionego w sieci Play, którą potwierdził obsługujący mnie pracownik (mężczyzna, blondyn, ok. 25 lat, krępej budowy ciała, wzrost ok 170 cm). Zasugerował wysłanie tabletu do serwisu w celu weryfikacji usterki i poinformował w jakim okresie usterka powinna zostać ustalona. Pozytywnie zaskoczyło mnie brak formalności takich jak przedkładanie dokumentów zakupu czy karty gwarancyjnej urządzenia, ponieważ po okazaniu dowodu osobistego okazało się , że wszelkie niezbędne informacje widnieją w wewnętrznym systemie PLAY, który jest niezależny od placówki do której się udałam. Po podpisaniu protokołu z opisem usterki otrzymałam informację, że jak tablet wróci z serwisu to niezwłocznie zostanę o tym fakcie poinformowana. Zwrócono mi kartę SIM z tabletu. Jedynym minusem był fakt , że nie zaproponowano mi żadnego zastępczego modemu bym mogła korzystać z internetu z karty sim. Tabletów zastępczych nie ma, ale modemy przenośne usb jak najbardziej tak i może w tym czasie chciałam skorzystać z pakietu internetowego. Warto o tym wiedzieć , że taka możliwość jest i zapytać jeśli nie zostanie nam to zaproponowane.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.