Po wejściu do sklepu zaczęłam rozglądać się za fasonami obuwia najbardziej mi odpowiadającymi. Kiedy taki fason już znalazłam zorientowałam się, że nie ma mojego rozmiaru albo nie mogę go znaleźć. Próbowałam poprosić kogoś z obsługi o pomoc jednakże bardzo ciężko było mi taką osobę namierzyć. Po pewnym czasie w końcu udało mi się poprosić o pomoc i Pani znalazł mi buty w moim rozmiarze. Myślę, że wszystko byłoby naprawdę dobrze gdyby w salonie było zatrudnionych więcej osób, bo te które obecnie pracują po prostu się "gubią". Przy kasie została zaproponowana mi pasta do butów jako dosprzedaż.
Po wejściu do salonu zostałam przywitana przez Pana stojącego przy drzwiach. Zaczęłam rozglądać się po sklepie nie będąc pewną co chcę zakupić. Na szczęście w pobliżu są zawsze konsultantki, które chętnie pomagają i doradzają. Po krótkiej konsultacji zdecydowałam się na zakup i podeszłam do kasy, przy której byłam bardzo miło obsłużona i gdzie zaproponowano mi dokupienie dodatkowego produktu w promocji. Promocja była na tyle korzystna, że się zdecydowałam. Przy wyjściu zostałam miło pożegnana przez tego samego Pana, który mnie przywitał.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.