Przypadkiem odwiedzając stacje zauważyłam, iż mimo dużej liczby klientów na stacji nie ma kolejek, stacja jest bardzo zadbana, toalety czyste. Personel miły i kompetentny
Sklep wizualnie jest czysty i przejrzysty niestety obsłudze można mieć kilka ważnych spraw do zarzucenia np. pytając o produkt którego nie możemy znaleźć obsługa również nie ma pojęcia gdzie dany produkt może się znajdować. Drugim myślę że bardzo ważnym aspektem jest oczekiwanie na zapłacenie za zakupy. Czas oczekiwania przy kasie jest bardzo wydłużony gdyż przeważnie otwarte są 4 max 5 kas
Bardzo dziękujemy za trud, jaki zadała sobie Pani by dokonać oceny naszego marketu w Nowym Dworze Mazowieckim.
Z uwagi na fakt, iż zawsze staramy się polepszać jakość naszych usług, każda uwaga, zarówno krytyczna jak i pozytywna, jest dla nas bardzo cennym źródłem informacji. Pragniemy poinformować, iż zgłoszenie przekazaliśmy do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej,
aby usprawnić dziedziny, które zostały ocenione negatywnie.
Mamy nadzieję, iż pozostanie Pani naszą Klientką, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze. Chcielibyśmy nadmienić, iż zgodnie z naszą gwarancją sprawnej obsługi każdy, kto czeka w kolejce powyżej 5 minut może się zgłosić do punktu informacyjnego, gdzie otrzyma bon o wartości 5 zł.
Pozdrawiamy Kaufland Team
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.