W piątek, 13, chociaż przesądna nie jestem, postanowilam kupić sól niejodowaną, gdyż chciałam zrobić kiszone ogórki. Warzywka czekały w domu, a ja udałam się do pobliskiego Leclerca. Szukałam soli na dziale z przyprawami, potem przy warzywach, gdzie wydawało mi się, powinna być, niestety, bez skutku- soli niejodowanej nie było:( Poszłam do BOK, gdzie, jak myślałam, na pewno uzyskam informację, czy i gdzie taka sól leży. Pani zadzwoniła do osoby odpowiedzialnej za ten dział, gdzie dowiedziała się, ze sól niejodowana jechała, ale dostawa nie dotarła i czekają. Zdenerwowałam się nieco, gdyż ogórki w słoikach czekały na zalewę, do której sól niejodowana była mi niezbędna. Zezygnowana postanowilam kupić bułki. W drodze do działu z pieczywem, ku memu zdumieniu zobaczyłam paletę soli niejodowanej na środku sklepu. Zastanawiałam sie nawet, czy nie wrócić do BOK, żeby ich poinformować, że sól jest. Ogólnie nie jestem zadowolona z obsługi, mam wrażenie, że sklep po przebudowie jest mniej przyjazny i logicznie rzecz biorąc niektóre towary powinny być umieszczone w innym miejscu
W dniu dzisiejszym, nie zważając na ostrzeżenia członków rodziny, że będzie tłok, wybrałam się na zakupy do tesco. O dziwo, udało mi się zaparkować blisko wejścia. W sklepie natomiast tłum ludzi, biegających między półkami, w gorączkowych poszukiwaniach świątecznych specjałów. A wybór tychże ogromny, w alejce głównej sprzęt na Lany Poniedziałek, przy kasach palmy, dosyć drogie, tym bardziej, że przed kasami pani sprzedawała polowę tańsze i ładniejsze:). Chciałam kupić dziecku spodnie jeansowe, ale nie było jego rozmiaru niestety... Postanowiłam również kupić kawę i tu musiałam trochę się nagłowić, żeby ją znaleźć, bo alejka promocyjna sugerowała zupełnie inną lokalizację. Ale w końcu się udało. W sklepie panował porządek, regały są szeroko rozstawione, co daje swobodę poruszania się nawet w czasie przedświątecznych zakupów. Do kasy trzeba było zaczekać jakieś 10 minut, ale było to zrozumiałe. Ogólnie jestem zadowolona z zakupów w Tesco, gdyby jeszcze był większy asortyment odzieży dla chopców powyżej 7 lat, bo w przedziale 1-7 jest duży wybór, a jeśli chodzi o starszych to niestety, kilka par jeansów dla chłopców 12-13 lat.
W dniu wczorajszym odwiedziłam real w Lublinie. Sklep zaskoczył mnie pozytywnie już na samym początku, poniważ na parkingu są wydzielone miejsca parkingowe dla osób z małymi dzićmi. Jest to duże udogodnienie i przyznam, że niewiele sklepów zdobywa się na coś takiego. Sklep posiada również pasaż handlowy, w którym jest bank, fryzjer, sklep zoologiczny, który wyjątkowo przypadł do gustu mojemu dziecku. Sklep wywarł na mnie pozytywne wrażenie, jest przestronny, alejki są dobrze oznakowane i nie miałam problemu z odnalezieniem potrzebnych mi produktów. W sklepie jest mozliwość kupienia świeżego pieczywa, "prosto z pieca". Jest też dużo czytników cen, coznacznie ułatwia robienie zakupów, gdyż często sprawdzam ile kosztuje dany produkt zanim go kupię. W sklepie jest duży wybór towaru- jest dział mięsny z tradycyjną sprzedażą, którego pracownicy są bardzo mili, pani wręcz pytała mnię, który kawałek schabu ma mi zapakować. Minusem są długie kolejki do kas.
W dniu dzisiejszym odwiedziłam slep lidl. Sklep ten istnieje w tym miejsu od niedawna. Dużym plusem jest obszerny parking, który pomieści wiele samochodów. Przed wejściem były wózki, natomiast w środku nie zauważyłam koszyków, a uważam , że przydałyby się gdyż często robię zakupy pchając wózek dziecięcy i wtedy korzystam z koszyka. W sklepie był duzy wybór świeżego pieczywa, które wręcz piekło sie na oczach klientów. Sklep jest przestronny, odległości między półkami dosyć duże, więc nie było problemu z poruszaniem się. Zauważyłam duzy wybór wszelkich artykułów- od najtańszych po towary delikatesowe. W sklepie było sporo klientów, ale kolejki do kas nie były wielkie, czekałam może 2 minuty, zostałam mile obsłużona, przywitana, pożegnana. Dużym plusem tego sklepu jest możliwość płacenia kartą. Ogólniesklep wywarł na mnie bardzo pozytywne wrażenie i z pewnością będę częściej do niego zaglądać.
Sklep zrobił na mnie pozytywne wrażenie- nie jest ciasno- swobodnie między półkami zmieszczą się 3 duże wózki, co w przedświątecznym szale zakupowym ma duże znaczenie, dodatkowo przydatne komunikaty, zachęcające klientów do placenia w kasie samoobsługowej, pomocny asystent kasowy, który cirpliwie tłumaczy i objaśnia jak korzystać z tego udogodnienia- pozytywne
Bardzo wolna obsługa klientów, 2 osoby w kolejce przede mną, nie miały ogromnych zakupów i czekałam na obsłużenie 20 minut, taka sytuacja jest zresztą nagminna w tym sklepie, zawsze czeka się tam długo, nuby jest kasa pierwszeństwa, ale niestety nigdy nie jest czynna, więc osoby z małymi dziećmi muszą czekać w kolejce
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.