Udałam się do tej placówki celem zamknięcia konta bankowego. Nie zdziwił mnie zbytnio fakt, że nie było żadnych klientów, co może być spowodowane ulokowieniem punktu. Przywitał mnie konsultant, zaprosił do stanowiska proponują jednocześnie coś do picia. Po któtkim wyłożeniu sprawy przeze mnie, spytał się tylko o powód zamknięcia konta. Próbował zastosować kontrargumenty, aczkolwiek w nienachalny sposób.
Przedstawił mi róznież inne oferty mogące mnie zainteresować w najbliższej przyszłości. Wizyta trawała jakieś maksimum 10 minut.
Punkt kasowy jest mały, dodatkowo jest zastawiony regałami co powoduje, że jak wejdzie do niego 5 osób to robi się tłoczno.
Kasy są ulokowane tak, że nie wiadomo w której kolejce się ustawić, choć teoretycznie obowiązuje jedna. Plus dla sprzedawców za pilnowanie, aby nikt nie wepchnął się do kolejki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.