Opinie użytkownika (2)

Sklep usytuowany jest...
Sklep usytuowany jest w dość często uczęszczanym miejscu. Przed sklepem znajduje się wygodny parking. Otoczenie sklepu nieco zabrudzone, a kosze przed wejściem pełne. W gablotach znajdowały się aktualne plakaty reklamowe. Drzwi wejściowe czyste, a podłoga w sklepie zabrania. Po wejściu do sklepu zauważam brak koszy na produkty. Dostępne są jedynie wózki przed sklepem. Produkty w sklepie ułożone właściwie i estetycznie. Bardzo ładnie wyeksponowane stoisko z kwiatami. Na stoisku mięsnym widać pewien problem z obsługą. Przed stoiskiem kilkunastoosobowa kolejka, a panie wyraźnie nie radzą sobie ze sprawną obsługą. Przy kasie okazuje się, że nie zważyłem pomarańczy, Pani informuje mnie, że muszę wędrować na dość daleko od kas, aby zważyć towar. W odróżnieniu do innych sklepów tego rodzaju jest to duże utrudnienie. Obsługa jednakże bardzo życzliwa i zawsze z uśmiechem.

Eugeniusz_20

06.02.2015

Kaufland

Placówka

Września, Miłosławska 10

Nie zgadzam się (0)
31.01.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo istotna. Dzięki Pana opinii na temat funkcjonowania naszego marketu w Gdyni przy ul. Unruga dokonamy usprawnienia dziedzin, które ocenił Pan negatywnie. Informujemy, że wszystkie Pana uwagi zostały przekazane do dyrekcji sklepu w Gdyni oraz do dyrekcji regionalnej. Pozdrawiamy Kaufland Polska
W Pizzerii Pizza...
W Pizzerii Pizza Hut w Gdyni. Lokal usytuowany w centrum miasta przy popularnej, często odwiedzanej ulicy. Przed wejściem do lokalu, na chodniku panował niewielki nieporządek (pojedyncze niedopałki papierosów i porzucone papierki). Wejście do lokalu oraz szyby bardzo czyste. Bezpośrednio po wejściu zostałem miło powitany przez najbliżej mnie znajdującego się pracownika. Lokal czysty i zadbany, stoliki rozmieszczone tak, że jest do nich swobodny dostęp. Karta z daniami do wyboru znajduje się na stoliku. Gdy zakończyłem przeglądać kartę podeszła kelnerka. Bardzo grzecznie i z uśmiechem zapytała o mój wybór oraz rzetelnie poinformowała mnie o tym co wchodzi w skład zamówienia. Zostałem zapytany o wybór rodzaju ciasta oraz dodatków. Kelnerka ubrana była w czysty, dobrze skomponowany strój firmowy oraz posiadała czytelny identyfikator. Na zamówione danie czekałem około 12 minut, czyli w mojej ocenie, tyle ile było potrzebne do przygotowania mojej potrawy. Jako pozytyw w mojej opinii szczególną uwagę zwracam na jakość bezpośredniej obsługi i opiekę kelnera. Jako negatyw przedstawiam sytuację, w której inny kelner na sali wracając od stolika po podaniu zamówienia, niósł pustą tacę pod pachą - wysoce niehigienicznie.

Eugeniusz_20

07.10.2014

Pizza Hut

Placówka

Gdynia, ul. Świętojańska 36

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi