Cukiernia oferuje duży wybór lodów gałkowych, każdy smak lodów jest zaznaczony etykietą. Nie wiem, czy w wyniku pośpiechu, czy innego powodu, ale 2 smaki lodów były prawie wyczerpane, starczyłoby ich może na 2 porcje i wyglądały na roztapiające się, co było nieestetyczne. Poza tym cena za 1 gałkę jest napisana małą czcionką i ustawiona z boku lady, co jest mało wyraźne i wygodne dla klientów.
Pracownik, który mnie obsługiwał był ubrany w schludny firmowy strój, sprawny i uśmiechnięty.
Do sklepu poszłam po paprykę, która zgodnie z ofertą gazetki reklamowej miała być w promocji. Rzeczywiście była w promocji, z odpowiednią etykietą z oznaczeniem promocji. Przy okazji kupiłam kilka innych podstawowych produktów spożywczych do domu - towar na półkach był równo poukładany, nie zauważyłam, żeby gdzie brakowało etykiet cenowych.
Na 4 kasy samoobsługowe 1 nie działała, ale żeby nie wprowadzać klientów w błąd, paliła się przy niej czerwona lampka. Przy kasach było czysto - nie zauważyłam pozostawionych przez innych klientów paragonów albo koszyków.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.