Opinie użytkownika (2)

Od wejścia zauważyłem,...
Od wejścia zauważyłem, że dba się w nim o czystość, jedna Pani wycierała akurat podłogę przy drzwiach, z uśmiechem robiąc miejsce aby było można swobodnie przejść. Przy kasie czas oczekiwania bardzo krótki, widać, że Panie doskonale znają się na swojej pracy, przy czym są bardzo miłe. Po wejściu za bramki nie wiadomo gdzie się udać, gdyż z powodu remontu schody prowadzące do przebieralni (tak wskazywała przyklejona na ścianie strzałka z napisem "przebieralnie" ) są zastawione ławeczką. Po chwili zawahania, zapytałem stojącego przy kasie Pana z ochrony, którędy do szatni, na które to pytanie uzyskałem pomocną odpowiedź. W szatni czysto, jednak jest zdecydowanie zbyt mało przebieralni, w stosunku do szafek i ilości ludzi. Po przebraniu się miałem problem z trafieniem na baseny, z powodu słabych oznaczeń. Po dotarciu na strefę basenową stwierdziłem, iż jak na aqua park jest dosyć mało atrakcji.Ratownicy obserwują co dzieje się w wodzie. Niektóre z atrakcji są uruchamiane dopiero, gdy pojawia się większa ilość ludzi (strumień wody na głównym basenie).

Endriu_2

04.05.2012

Aqua Park Nemo

Placówka

Dąbrowa Górnicza, Aleja Róż 1

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do środka zauważyłem wielu oczekujących klientów, ludzie narzekali na długi czas oczekiwania. Rzeczywiście, sam odczekałem około 50 minut zanim zostałem obsłużony, jednak w tym czasie udało mi się zaobserwować, iż pracownicy bardzo skrupulatnie pilnują, aby klienci byli obsługiwani zgodnie z kolejnością z jaką pobrali numerki. Samo miejsce sprawia dobre wrażenie, jest czysto, można usiąść. Po odczekaniu swojego czasu pracownik banku w bardzo profesjonalny sposób udzielił mi wszelkich informacji na temat kredytu, jaki chciałem zaciągnąć. Odpowiedział na każde moje pytanie, wydrukował symulację, po czym wziął mój numer telefonu aby się ze mną skontaktować. Pan przez cały czas był bardzo miły, uśmiechał się.

Endriu_2

04.05.2012
Nie zgadzam się (0)
15.05.2022
Odpowiedź firmy
Bardzo dziękujemy za tę obserwację i przedstawienie Pana opinii na temat obsługi w oddziale ING Banku. Zwrócił Pan uwagę na długi czas oczekiwania do obsługi. Przekażemy tę informację Dyrektorowi tej placówki. Dziękujemy również za pozytywne odczucia estetyczne związane z porządkiem w oddziale. Cieszy nas również fakt docenienia obsługi przez naszego doradcę i jakość przekazywanych informacji. Nasze działania koncentrują się na budowaniu długotrwałych relacjach z Klientem - Klientem, którego stawiamy w centrum.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi