Obsługa w tym banku jest bardzo miła. O godzinie 17 zamykają a przyszłam zaledwie dwie minuty przed czasem wpłacić pieniądze na konto. Obsłużono mnie bardzo uprzejmie bez żadnego dzikiego spojrzenia. Transakcja przebiegła bardzo sprawnie bez jakichkolwiek komplikacji. Gotówka znalazła się na kącie dosłownie w sekundę.
gdy znalazłam się już na miejscu udałam się do stanowiska z mięsem, tam napotkałam pierwszą nieprzyjemną kobietę. Gdy chciałam zakupić trochę wędliny w plastrach starsza kobieta oznajmiła mi iż nie pokroi wędlin gdyż ledwo co umyła krajalnice a poza tym zaraz zamykają, także nie nabyłam nic na tamtym stanowisku. Kolejno przemierzając regały i wybierając produkty nie zauważyłam żadnego pracownika który mógłby pomóc przy doborze artykułów spożywczych. Docierając do kasy, wyłożyłam towar na taśmę. Gdy kasjerka zaczęła obsługę wyczułam straszną niechęć z jej strony. sprzedawczyni była w średnim wieku, brunetka trochę przy kości miała może 170 cm wzrostu. Podając kwotę końcową , przyjęła gotówkę odrzucając mi resztę na blat.
gdy wraz z moim partnerem pojechałam na stację aby zrobić drobne zakupy, obsługa nie bardzo była zainteresowana klientami, także nawet jako tako nas nie przywitano na wejście. Za kasą siedziały dwie pracownice które były pochłonięte rozmową. Obsłużyła nas szczupła blondynka, w wieku mniej więcej 19 lat. Obsługa była karygodna. Pracownice w trakcie obsługi nie zaprzestały rozmowy. Nie podano nam konkretnej ceny a pracownica nie była ubrana w 100% w strój firmowy. nie zapytano mnie również o kartę na punkty, zaś pracownica pytała o produkt z przeceny. także cała obsługa trwała zaledwie 2 minuty
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.