Opinie użytkownika (1)

Dość często mam...
Dość często mam okazję korzystać z usług spółki PKP i tak też było wczoraj kiedy wracałam z Kołobrzegu do Szczecina porannym (5.28) pociągiem osobowym. Mile zaskoczona widokiem odremontowanego dworca w Kołobrzegu, podeszłam do okienka, aby zakupić bilet. Była to godzina otwarcia owego okienka( 5.00), jednak pani zajmująca się obsługą klienta miała 10 minutowe spóźnienie. Kolejka nie była specjalnie długa, jednak prawie wszyscy klienci spieszyli na pociąg do Szczecina. Obsługująca kasę pomimo ewidentnego spóźnienia postanowiła, że nie będzie „łaskawa” dla (i tak moim zdaniem wyrozumiałych) podróżnych i nie tylko w sposób nerwowy, ale także bardzo nieprzyjemny, sprzedawała bilety,co zresztą spowodowało moje zdenerwowanie. Brak umiejętnej organizacji pracy oraz nerwowa atmosfera doprowadziły do tego, że znakomita część klientów, zmuszona była zakupić bilet u konduktora (za dopłatą), gdyż jak się okazało : „ nic nie poradzę, skończyła się rolka”. Mnie osobiście udało się nabyć bilet jako ostatniej, przed awarią kasy, jednak pasażerowie w pociągu, byli niebywale niezadowoleni. Nie obyło się też bez wyzwisk przy kasie, a niektórzy nie zdążyli na pociąg. Mój nastrój jednak szybko się poprawił,kiedy wsiadłam do pociągu, a konkretnie szynobusu. Ku mojemu zdziwieniu, pociąg wyposażony w maleńki ekranik informujący o najbliższej stacji, światełko nad wc, podstawki na kawę na stolikach, czy wreszcie komfortowe miejsca siedzące dla pasażerów(spora ilość miejsca) natychmiast zrekompensowały problemy związane z zakupem biletów. Także zwróciłam uwagę na zachowanie konduktora, który wykazał się wysoką kulturą osobistą (w przeciwieństwie do pierwszego opisanego przeze mnie przypadku). W końcowym rozrachunku jestem zmuszona stwierdzić,że spółka PKP zaczęła poprawiać standardy przewozu, jednak zapomniało o obsłudze klienta przy kasie, a przecież jest to także istotny element podróży.

Emilia_234

14.07.2010

PKP Kołobrzeg

Placówka

Kołobrzeg, Dworcowa

Nie zgadzam się (17)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi