Od 3 miesięcy staram się o udzielenie mi gwarancji na laptop zakupiony w sieci era wraz z bezprzewodowym internetem blueconnect. Niestety ciągle jestem odsyłana do innych miejsc. Firma nie potrafi zadbać o klienta. Pracownicy nie posiadają kompetentnej wiedzy.Sprawa jest rozstrzygana przez rzecznika paw konsumenta i nie pozostanie bez komentarza.
tację benzynową shel w Czeladzil odwiedziłam 8 kwietnia. Podjeżdzając pod dystrybutor już widziałam zbliżającego się pracownika w celu zatankowania mojego samochodu. Pracownik był grzeczny zapytał za ile ma zatankować mi auto. Podałam kwotę poszłam do kasy zapłacić. Kasjer również był bardzo miły, otwarty oraz zainteresowany moją osobą. Po chwili podszedł do mnie pracownik który tankował mi samochód, oddał kluczyki i życzył miłego dnia. Teren był czysty i zadbany. Wizytę oceniam jak najbardziej pozytywnie.
Wizytę w ubezpieczalni odbyłam miesiąc temu wraz z moim tatą, gdzie udaliśmy się w celu uzyskania informacji na temat zniżek jakie posiada mój tata. Było nam to potrzebne gdyż kupiliśmy drugi samochód i chwieliśmy go ubezpieczyć w innej firmie ubezpieczeniowej a tam był potrzebny wyciąg zniżek jakie posiada mój tata w PZU (gdzie ma ubezpieczony swój samochód). Niestety byliśmy bardzo rozczarowani tą wizytą gdyż pomimo kilku stanowiska pracy , organizacja czasu pracy personelu była naganna. Panie chodziły od biurka do pbiurka, szukały wszelkich informacji, wszystkich dokumentów w kilku miejscach jakby nie wiedziały gdzie co jest. Dodatkowo Pani któa nas obsługiwała była bardzo nie miła a już wydrukowanie dla nas informacji o zniżkach było dla niej nie lada wyzwaniem. Gdy w końcu po kilkunastu minutach w niekomfortowych warunkach otrzymaliśmy pożądany dokument w bardzo szybkim tempie udaliśmy się do wyjścia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.