Kupić buty -ufff - Nie takie dla kaprysu i fantazji tylko takie , które są naprawdę potrzebne i maja spełniać konkretne parametry nie jest łatwo , ale tym razem się udało:) Przejechałam pół miasta , żeby było taniej - budżet- niestety -też ma znaczenie . Wybór był cóż z tego skoro , a to rozmiaru brak , a to fason nie na moją stopę . Przymierzałam pół godziny - cierpliwość obsługi duży plus . Chociaż sprzedawcy się zmieniali . Moje szczęście- bo tu właśnie łyżka dziegciu w beczce miodu .Dopiero ostatnia ekspedientka znalazła odpowiedni rozmiar butów - subiekci , którzy doradzali mi wcześniej nie umieli . Tak więc drodzy klienci warto drążyć temat do końca. Ogólny rozgardiasz jaki panował w sklepie jest w pełni usprawiedliwiony - nie ja jedna szukam w outletach cenowych okazji. Ruch był naprawdę duży - sprzedawcy mieli co robić .Nie można im odmówić zaangażowania i kompetencji - kiedy już buty kupiłam poinformowali mnie jak należy je konserwować . Podsumowując : dobre ceny , profesjonalna obsługa - polecam wszystkim łowcom okazji . Na pewno wrócę.
Dzisiaj odwiedziłam restaurację KFC na warszawskiej Saskiej Kępie. Nikt z personelu nie przywitał się ze mną - ani po wejściu do lokalu, ani przy kasie. Sprzedawczyni nie zaangażowała się w obsługę: brak informacji o aktualnych promocjach, zestawach dziecięcych (byłam z głodnym maluchem), nie zaproponowano nam napojów i deseru. Negatywne wrażenie ze sprzedażowej ignorancji kasjerki zatarła szybkość realizacji zamówienia. Nic natomiast nie było w stanie zniwelować niesmaku jaki obudziły niesprzątnięte stoliki. Byliśmy jedynymi gośćmi w lokalu, a na każdym stoliku były okruchy. Na plus zaliczyłabym jakość posiłku,który, w odróżnieniu od obsługi, spełniał standardy jakich oczekuję od ,,fast-foodowych " sieciówek .
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.