Kupowałam mycie w myjni automatycznej. Sprzedawca podwyższył program mycia wskazując moją korzyść. Pod koniec transakcji zaproponował mi zamianę tegoż mycia na karnet - 4 myć w tym jedno gratis. Byłam mile zaskoczona. Otrzymałam dodatkowa kartę lojalnościową Payback do zbierania punktów , a póżniej odbierania nagród. Plusem otrzymania tej karty, jest korzystanie z usług nie tylko jednej firmy.
Często robię zakupy w biedronce i muszę przyznać, że jestem zadowolona z jakości obsługi personelu ( zawsze jest dzień dobry, zapraszamy ponownie), jak szukam jakiegoś towaru, też uzyskuje informacje na jego temat. Towar w biedronkach jest coraz bardziej różnorodny. Jest uporządkowany i posiada coraz lepsz merchandiser.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.