Opinie użytkownika (4)

Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Elżbieta_327

04.07.2017

FLiXBUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na...
Źle. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Elżbieta_327

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na minus:...
Słabo. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Elżbieta_327

30.06.2016

Netia

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Postanowiłam napisać tę...
Postanowiłam napisać tę opinie, ponieważ w dniu dzisiejszym , tak jak za każdym razem ceny na pólkach w tym punkcie sprzedaży nie odpowiadają ceną jakie nabija kasjer po zakończonej sprzedaży. Trzeba z wielkim uporem dochodzić swego ,tzn, by sprzedaż była po cenie wystawionej na półce.Jest tam duża rotacja obsługi, ale 2 osoby pracujące od pól roku, są wyjątkowo nieuprzejme, przy obsłudze kasowej, i ciągle żądają drobnych, bo nie mają wydać,jeśli masz tylko grubszą kasę, wysyłają by rozmienić pieniądze.Również dzisiaj zaobserwowałam, a raczej poczułam ,że w gablotach z mięsem jest b. nieprzyjemny "zapach".pisze o tym , bo jest to częste zjawisko w tym punkcie.

Elżbieta_327

04.11.2010

Tesco

Placówka

Katowice, Radockiego, Oś. Odrodzenia 70b

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi