Obsługa w filii banku bardzo miła i rzeczowa. Z chęcią odpowiada na pytania i pomaga rozwiązywać problemy. Gorzej jest z infolinią tego banku. Obsługa często odsyła od jednej osoby do drugiej a w rezultacie i tak musiałam pisać bo przez telefon nie umiano mi pomóc. Ogólna ocena banku pozytywna. W siedzibie banku czysto i schludnie, na korytarzu jest nawet dystrybutor z wodą dla klientów.
Obsługa miła i znająca się na asortymencie który sprzedaje. Sklep dobrze zaopatrzony, wiele promocji. Można negocjować ceny. Wystrój sklepu po remoncie niewiele uległ zmianie ale nadal jest schludnie i ładnie. Polecam zakupy w tym sklepie.
Tankowałam dziś na stacji BLISKA w Krasnymstawie i muszę powiedzieć, że mimo iż była to niedziela i w dodatku godziny wieczorne to jestem mile zaskoczona. Obsługa uśmiechnięta, pomocna, sklep na stacji dobrze zaopatrzony. Przy dystrybutorach papierowe ręczniki i rękawiczki jednorazowe. Wszędzie czysto. Było całkiem miło.
Sklep dobrze zaopatrzony. Z obsługą to już gorzej. Albo namolna albo jej nie ma. Ostatnio kupowałam drukarkę, pudełko zaklejone nie pozwolono mi sprawdzić, czy zawiera wszystko co trzeba, po przyjechaniu do domu okazało się, że brakuje jednego tuszu ( w instrukcji pisało, że tusz niezbędny bo z czipem i inaczej drukarka nie będzie działać) zadzwoniłam do sklepu najpierw powiedzieli mi, że tusz to opcjonalny jest a następnie po przeczytaniu im co pisze w instrukcji kazali przyjechać i zakupić tusz dodatkowo. Tak też zrobiłam. Okazało się, że zakupiony tusz nie posiada czipa i nie nadaje się do drukarki. Znowu telefon do sklepu, rozmowa z personelem jak poprzednio dopiero rozmowa z kierownikiem dała rezultat okazało sie, że tusz już na mnie czeka. Straciłam pieniądze na telefony i jazdę oraz tusz który nie pasuje do drukarki. Zastanawiam się tylko gdzie był wcześniej tusz z pudełka??? Dodam jeszcze, że kiedyś jak kupowałam radio samochodowe w tej firmie w pudełku brak było polskiej instrukcji dopiero jak zapytałam się telefonicznie o polską wersje językową instrukcji powiedziano mi, że należy przyjechać to mi zrobią ksero. (Na pudełku pisało że instrukcja w języku polskim znajduje się w środku) Te dwa punkty to tylko za ceny i wyposażenie.
Ogólna obserwacja pozytywna, personel na kasach miły ale na stoisku z wędlinami zależy jaka zmiana. Panie nie zawsze zdejmują opakowanie z wędliny przed krojeniem. Wózki z towarem do wyłożenia na półki często zalega między regałami i ciężko przejść z wózkiem z zakupami.
Obserwacja dotyczyła obsługi klienta w Banku BOś w Chełmie. Wypadła ona dość przeciętnie, personel niezbyt miły. W pierwszej kolejności załatwia prywatne sprawy a dopiero obsługuje petentów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.