Opinie użytkownika (1)

Od jakiegoś czasu...
Od jakiegoś czasu poluję na konkretny typ buta w Deichmanie i zawsze kiedy przychodzę nie ma akuratnie mojego rozmiaru. Brak towaru jednak nie sprawia, że obsługa sklepu odpowiada na pytanie zdawkowo, albo ma się wrażenie, że "spławia klienta". Za każdym razem (a zdarzyło się to już około 3 razy - wizyt w salonie obuwia) kiedy pytam o mój rozmiar panie ekspedientki zawsze dokładnie sprawdzają pudła stojące na sali, a zazwyczaj oferują również możliwość sprawdzenia pozostałej rozmiarówki na zapleczu. Zazwyczaj oferują różne alternatywy, które mogłyby mnie zainteresować. Do zakupu nie dochodzi ze względu na brak artykułu, którego akuratnie poszukuję i potrzebuję, ale panie ekspedientki w salonie obuwniczym Deichman zawsze są gotowe do pomocy nawet w sytuacjach beznadziejnych :)

Elżbieta_14

19.09.2008

DEICHMANN

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (25)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi