od kilku lat korzytsam z usług Vectry lecz już od kilku miesięcy mimo zgłaszania przeze mnie braku faktur nororycznie nie otrzymuje ich w terminie i do rachunku doliczane są odsetki za nieterminowe wpłaty nie z mojej winy, jak długo będę jeszcze sama prosić o przesłanie faktury? Dlaczego jestem obciążana dodtakowymi oplatami? Edyta
W odpwiedzi na Pani zgłoszenie pragnę poinformować, iż faktury VAT co miesiąc dostarczane sa na wskazany adres korespondencyjny. W przypadku braku faktury należy niezwłocznie poinformować o tym Dostawcę Usług. Nadmieniam, iż alternatywą w przypadku opóźnień w dostarczaniu faktur jest usługa Faktury Elektronicznej. Aby korzystać z opcji e-faktura należy wejść na stronę http://www.vectra.pl//e-faktura,11,2,0.html i stamtąd pobrać zgodę na wystawianie faktur w formie elektronicznej. Następnie ręcznie wypełniony druk należy przesłać faksem, mailem (po zeskanowaniu) lub dostarczyć do Biura Obsługi Klienta osobiście. Usługa zostaje włączona od kolejnego miesiąca w którym otrzymaliśmy wniosek. Faktury VAT elektroniczne wystawiane są co miesiąc. W celu dokładnej analizy Pani zgłoszenia skontaktujemy się za pomocą wiadomości prywatnej.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.