Powitanie klienta-kontakt wzrokowy utrzymany. Miła obsługa na stoisku z wędlinami. Sprzedawca podczas obsługi miał założone dwie rękawiczki. Zaproponował produkt, argumentując go językiem korzyści. Przy kasie kolejka trzyosobowa. Szybka, miła, sprawna obsługa. Uśmiechnięta sprzedawczyni zaproponowała produkt językiem korzyści. Prawidłowe wydanie reszty. Kontakt wzrokowy utrzymany. Życzliwe pożegnanie klienta.Sklep czysty, towar ułożony na półkach zgodnie z zasadą FIFO, warzywa, owoce, pieczywo-świeże.
Powitanie klienta-kontakt wzrokowy utrzymany. Miła obsługa na stoisku z wędlinami. Sprzedawca podczas obsługi miał założone dwie rękawiczki. Zaproponował produkt, argumentując go językiem korzyści. Przy kasie kolejka trzyosobowa. Szybka, miła, sprawna obsługa. Uśmiechnięta sprzedawczyni zaproponowała produkt językiem korzyści. Prawidłowe wydanie reszty. Kontakt wzrokowy utrzymany. Życzliwe pożegnanie klienta.Sklep czysty, towar ułożony na półkach zgodnie z zasadą FIFO, warzywa, owoce, pieczywo-świeże.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.