Opinie użytkownika (1)

Największym mankamentem tego...
Największym mankamentem tego banku jest zła organizacja pracy personelu. Nigdy nie są czynne wszystkie stanowiska pracy stworzone do obsługi klienta. Powoduje to wieczne kolejki do każdego z czynnych stanowisk obsługi klienta, niezależnie od dnia i godziny. Jednak, gdy mamy na tyle cierpliwości by stać w tych kolejkach i doczekamy się wreszcie obsługi, jesteśmy mile zaskoczeni wiedzą i kompetencjami personelu. Doradztwo naprawdę fachowe i wyczerpujące. Jedynie ubiór personelu odbiega od standardowego, gdyż każda z Pań ubrana jest na swój własny, wymyślny gust. Jak wiemy bank PKO BP S.A., posiada bogatą ofertę usług i świadczy szeroki asortyment, jednak CENY są stanowczo za wysokie w porównaniu z innymi bankami i pod tym względem zachowuje się wciąż jak monopolista......

Edyta_65

18.12.2009

PKO BP

Placówka

Bogatynia, II Armii WP 1

Nie zgadzam się (23)
30.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi