Największym mankamentem tego banku jest zła organizacja pracy personelu. Nigdy nie są czynne wszystkie stanowiska pracy stworzone do obsługi klienta. Powoduje to wieczne kolejki do każdego z czynnych stanowisk obsługi klienta, niezależnie od dnia i godziny. Jednak, gdy mamy na tyle cierpliwości by stać w tych kolejkach i doczekamy się wreszcie obsługi, jesteśmy mile zaskoczeni wiedzą i kompetencjami personelu. Doradztwo naprawdę fachowe i wyczerpujące. Jedynie ubiór personelu odbiega od standardowego, gdyż każda z Pań ubrana jest na swój własny, wymyślny gust. Jak wiemy bank PKO BP S.A., posiada bogatą ofertę usług i świadczy szeroki asortyment, jednak CENY są stanowczo za wysokie w porównaniu z innymi bankami i pod tym względem zachowuje się wciąż jak monopolista......
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.