Opinie użytkownika (3)

Odrazu z wejścia...
Odrazu z wejścia zabił mnie odór kanalizacji. Koszmar. Wewnątrz czysto i schludnie. Mała zamieszanie w ustalaniu czy była rezerwacja czy nie ale się udało.Obsługa miła i sympatyczna. Brakowało spójności w podawaniu dań, część osób będących ze mną dostała zamówienie wcześniej, ja na końcu. Wprawdzie zamówiłam danie na które teoretycznie długo się czeka ale nie zostałam o tym poinformowana. Jedzenie pyszne ale ceny troszkę za wygórowane. Łazienka czysta i pachnąca.

Edyta_58

17.02.2011

Inaba Sushi

Placówka

Warszawa, nowogrodzka 84/86

Nie zgadzam się (0)
Wchodząc do oddziału...
Wchodząc do oddziału banku czułam się troszkę zdezorientowana ponieważ byłam tam pierwszy raz i nie wiedziałam do którego stanowiska podejść. Odrazu pomogła mi jedna z pracujących tam Pań wskazując odpowiednie stanowisko. Osoba, która mnie obsługiwała była bardzo miła i sympatyczna a przede wszystkim kompetentna. Odpowiedziała na wszystkie nurtujące mnie pytania. Pomimo tego iż oferta nie była dla mnie satysfakcjonująca wyszłam z przekonaniem, że na pewno jeszcze tam wrócę w przyszłości. Naprawdę polecam ten oddział banku.
Nie zgadzam się (0)
Celem mojej wizyty...
Celem mojej wizyty było kupno wcześniej upatrzonej koszuli. Przeszukałam wszystkie wieszaki i niestety jej nie znalazłam. Próbowałam więc zwrócić się do sprzedawcy, ale jego również nie znalazłam. Wjechałam na drugi poziom sklepu, tam również nikogo nie było. Ponownie zjechałam i podeszłam do kasy (może ktoś się zorientuje). I faktycznie, jedynym sprzedawcą na dolnym poziomie okazał się Pan, którego wzięłam za klienta (cały czas rozmawiał przez telefon komórkowy i pomimo iż długi czas się rozglądałam nie podszedł do mnie). Okazał się bardzo miły, ale odniosłam wrażenie że troszkę mu przeszkadzam więc sobie poszłam. Jeśli chodzi o wystój sklepu to raczej wszystko było ok, czysto, na pułkach ubrania ładnie poukładane, oświetlone.

Edyta_58

03.02.2009

KappAhl

Placówka

Warszawa, Aleje Jerozolimskie 148

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi