Jestem mile zaskoczona obsługą tej stacji. Wszyscy pracownicy są mili, kulturalni, sprawnie obsługujący klienta. Pan, który wychodzi tankować gaz jest bardzo sympatyczny i pomocny, zawsze stara się zagaić rozmowę, pomaga napompować koła czy umyć szyby w samochodzie. Na terenie stacji jest zachowany porządek i czystość. W pomieszczeniu sklepowym w razie niepogody, na bieżąco zmywana jest podłoga oraz na półkach panuje ład. Ceny (jak na każdej stacji paliw) są wyższe od cen sklepowych, nie wspominając o cenach paliw, czego nie można brać pod uwagę.
W Centrum Odchudzania jest ekskluzywny i nowoczesny wystrój. Wszystkie pomieszczenie są bardzo ładnie urządzone. Sprzęt znajdujący się w lokalu jest nowy i dobrej jakości. Obsługa miła, chętna do udzielenia informacji i pomocy w razie problemów. Czystość wręcz idealna. Niestety ceny nie są adekwatne do usług. Uważam, że Pan G. zdziera z ludzi pieniądze. Nowy członek klubu musi zapłacić prawie 400 złotych za miesiąc, w czym ma dwie konsultacje, nieograniczony dostęp do siłowni (zaznaczę tu, iż nie powinno się przekroczyć ilości trzech treningów w tygodniu- zalecenia od konsultantów i trenerów) oraz dwa wejścia na saunę.
Pełny profesjonalizm. Obsługa w odpowiednich i czystych uniformach, kulturalna, miła oraz wykształcona. Nowoczesny elegancki oraz czysty wystrój całego lokalu. Sprzęt znajdujący się w salonie jest bardzo dobrej jakości. Wszystko estetycznie i z wyczuciem umeblowane. Spędzając tam czas można naprawdę się zrelaksować. Polecam to miejsce
W siłowni znajduje się dużo sprzętu, jest mało miejsca pomiędzy nim. Zachowana ogólna czystość w całym lokalu, lecz brak środka odkażającego do stosowania po każdorazowym treningu na danej maszynie. Obsługa miła oraz posiadająca wiedzę w tej dziedzinie sportu, lecz czasem zdarza się, że osoba obsługująca wychodzi na salę ćwiczeń, a wtedy nikogo nie ma na stanowisku obsługi. Z niektórymi pytaniami klient jest odsyłany do właściciela, gdyż obsługa nie jest w stanie udzielić na nie odpowiedzi. Cena karnetu nieco wysoka. Ze względu na małą powierzchnię klub nie posiada zbyt wiele sprzętu, popołudniami przychodzi doń dużo osób, co czasem prowadzi do braku miejsca w szatniach. Wygląd lokalu schludny, lecz niektóre miejsca wymagają remontu, natomiast sprzęt jest nieco przestarzały.
Chęć zakupu pulsometru wysłała mnie do sklepu sportowego go-sport. Asortyment w sklepie jest szeroki oraz poukładany tematycznie, całe pomieszczenie schludne i czyste. Kulturalna obsługa w firmowych strojach. Nie mogąc znaleźć poszukiwanego przedmiotu udałam się po pomoc do kasy. Sympatyczna Pani udzieliła mi informacji gdzie towar się znajduje oraz z uśmiechem na ustach pomogła w wyborze odpowiedniego modelu dla mnie. Zostały mi udzielone wskazówki dotyczące użytkowania i gwarancji pulsometru. Pani ekspedientka zaproponowała kartę lojalnościową umożliwiającą zbieranie punktów, które można wymieniać na rabaty. Po zakończeniu zakupów miłym głosem zostałam pożegnana oraz zaproszona ponownie. Taka obsługa powinna być w każdym sklepie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.