Opinie użytkownika (1)

MAM KONTO W...
MAM KONTO W TYM BAKU OD JAKIEGOŚ CZASU KIEDY BYM TAM NIE ZASZŁA A ROBIE TO RZADKO ZAWSZE MUSZĘ CZEKAC W DŁUGIEJ KOLEJCE I NIE WAŻNE CZY CHCE ZROBIĆ WPŁATĘ W KASIE CZY ZAPYTAĆ O COŚ PANIĄ OBSŁUGUJĄCĄ KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH. ZAUWAŻYŁAM ŻE PLACÓWKA TA DYSPONUJE 7 KASAMI A OBSŁUGUJĄ TYLKO 2 GÓRA 3 NAWET JESLI JEST KOLEJKA 30 OSÓB TO PRACOWNIKÓW BANKU WOGÓLE TO NIE OBCHODZI JUŻ NIE WSPOMNE O DYREKCJI. KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH OBSŁUGUJE 1 OSOBA A JEJ KOLEŻANKI NAWET NIE KWAPIĄ SIĘ ABY JEJ POMÓC W OBSŁUDZE. TAK WIĘC TAKA WIZYTA PO WYCIĄG Z KONTA TRWA BAGATELA 40 MINUT A NAWET WIĘCEJ.

Edyta_325

13.08.2010

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (25)
27.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi