Przystąpienie do ubezpieczenia OC pojazdu. Dobre oznakowanie i szybko zorientowałam się do którego okienka mam podejść. W pomieszczeniach było czysto i panował porządek. Ponieważ nie było kolejki agentka ubezpieczeniowa z daleka przywitała mnie uśmiechem i słowami "dzień dobry". Dokładnie przedstawiono mi ofertę i poszczególne elementy ubezpieczenia oraz objaśniono, które są obligatoryjne i jaki jest ich koszt. Pani była bardzo miła i cierpliwie odpowiadała na wszystkie pytania oraz czekała na ostateczną decyzję wybranego pakietu, pomimo kolejki, która w między czasie powstała. Niestety cena usług nie była zadowalająca i dlatego wahałam się z podjęciem decyzji, jednak ze względu na szybkość obsługi, popularność i opinie o bezproblemowym uznawaniu zniżek zdecydowałam się podpisać umowę. Nie wiem czy drugi raz wybrałabym tą firmę. W końcu konkurencja jest duża, która zabiega o klienta i ma korzystniejsze ceny.
Po wejściu do salonu sprzedawcy byli zajęci obsługą klientów i nikt nie zwrócił na mnie uwagi, nie odpowiedział również "dzień dobry". Długo czekałam na obsłużenie mnie i pomimo, ze jedna z osób skończyła obsługę, nie zapytała czy w czymś można pomoc tylko udała się na zaplecze i już nie wróciła. Chciałam kupić soczewki kontaktowe, ale potrzebowałam porady, które są najbardziej uwodnione i można nosić przez największą liczbę godzin jednak pani nie potrafiła konkretnie polecić jednych soczewek i okazało się, ze maja bardzo drogie ceny. Na szczęście nie było odpowiednich mocy i nie dokonałam żadnego zakupu. Po sprawdzeniu cen w internecie okazało się, ze można takie kupić polowe taniej. Nie ma tez możliwości zakupu soczewek na sztuki, tylko po 3 lub 6 w opakowaniu. Pani była oschła i wcale się nie uśmiechała. Jedynym plusem był wygląd salonu, czysty i schludny. Więcej jednak na pewno nie skorzystam z robienia zakupów w tym salonie i w tym miejscu.
Zamawianie wiązanki, która miała być dostarczona na pogrzeb. Pani z infolinii dokładnie wyjaśniła jakie są możliwości dostarczenia takiej wiązanki, jak to się odbywa i jaka opcja jest najczęściej wybierana. Nie trzeba też mieć dostępu do internetu i wybierać konkretnego wieńca czy bukietu, wystarczy podać kwotę i określić preferencje. Doradzono również, że lepiej dołączyć bilecik, niż zamieszczać długi napis na szarfie, chociaż opcja z szarfą była droższa. Bardzo wygodna i szybka forma płatności kartą kredytową podając telefonicznie dane z karty. Pani była konkretna i rzeczowa, pomagała dokonać wyboru i ułatwiła cały proces sprzedaży. Miła obsługa godna polecenia.
Zakup sprzętu w dziale AGD. Szybko znalazłam odpowiedniego sprzedawcę, który z chęcią rozpakował i przedstawił kupowany towar (kuchenka mikrofalowa), chociaż widząc moje zainteresowanie sam nie podszedł i nie zapytał czy w czymś pomóc. Towar jako promocyjny nie był dostatecznie dobrze oznakowany i łatwy do odnalezienia. Ze względu na dużą wagę i objętość kartonu Pan zaproponował, że zaniesie towar do punktu obsługi klienta, (poza salą marketu) gdzie stoją duże wózki. Pan objaśnił, gdzie i kiedy mogę podbić gwarancję, był życzliwy i uśmiechnięty. Na koniec zapytał czy na pewno sobie poradzę. Wszystko odbyło się bardzo szybko i sprawnie, ponieważ wspomniałam, że bardzo się śpieszę.
Sprzedawca był cierpliwy, pomimo że długo szukałam karty rabatowej o której mi przypominał. Brakowało mi kontaktu wzrokowego i uśmiechu. Obsługiwała tylko jedna osoba przez co zrobiła się kolejka i nerwowa atmosfera klientów. Na koniec wręczono mi kupon, jednak bez żadnych wyjaśnień dlaczego go otrzymałam i jak mogę wykorzystać. Konkurencyjne ceny, dlatego tam właśnie tankuję.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.