Opinie użytkownika (1)

Wszystkie dotychczasowe kontakty...
Wszystkie dotychczasowe kontakty mailowe z VECTRA kończyły się na wysłaniu maila przeze mnie maila i do dnia dzisiejszego pozostały bez odpowiedzi. Telefoniczne kontakty też były bardzo źle załatwiane. W sprawach telefonicznych brak numeru bezpłatnego, tak jak to jest w szanujących się firmach. Konsultant w Centrali nie jest zorientowany w ofertach i odsyła do Regionalnego biura, które nie posiada telefonu i trzeba ponieść koszty, aby dojechać, jak w moim przypadku 30 km. w jedną stronę. Dziwne, oferta Centrali a pracownik Centrali nie jest zorientowany?!

Dziadek_1

15.06.2012

Vectra

Placówka

Nie zgadzam się (0)
05.04.2022
Odpowiedź firmy
Uprzejmie informujemy, iż pracownicy firmy Vectra odpowiadają na wiadomości e-mail codziennie zgodnie z kolejnością wpływu. Wszelkie zapytania można wysyłać na adres kontakt@vectra.pl bądź przez formularze ze strony www. Firma Vectra S.A. utworzyła telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, w którym to pracują przeszkoleni do udzielania pomocy i odpowiedzi na Państwa problemy Konsultanci. Aby zweryfikować przedstawiony przez Pana problem wkrótce wyślemy wiadomość prywatną.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi