Po połączeniu banków Ge oraz BPH poziom obsługi klientów posiadających kredyty hipoteczne jest żenujący. Na rozpatrzenie wniosku oczekiwałem ponad 4 miesiące. Na składane reklamacje nie uzyskałem odpowiedzi.
Bank nie wywiązał się z jednego z punktów umowy w przyrzeczonym terminie. Po złożeniu reklamacji i miesiącu oczekiwania dostałem informację... że reklamacja nadal jest rozpatrywana.
Druki do tej pory dostępne w Internecie (w serwisie GEM24, do którego byłem zachęcany, żeby z niego korzystać)... już można sobie pobrać wyłącznie w placówkach.
ŻENADA! Absolutnie nie polecam. Bank wykorzystuje sytuację, że klient posiadający kredyt hipoteczny w szybki sposób z niego nie zrezygnuje i totalnie lekceważy klientów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.