Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Draki_1

Dotycząca firmy: Bank BPH

Treść opinii: Po połączeniu banków Ge oraz BPH poziom obsługi klientów posiadających kredyty hipoteczne jest żenujący. Na rozpatrzenie wniosku oczekiwałem ponad 4 miesiące. Na składane reklamacje nie uzyskałem odpowiedzi. Bank nie wywiązał się z jednego z punktów umowy w przyrzeczonym terminie. Po złożeniu reklamacji i miesiącu oczekiwania dostałem informację... że reklamacja nadal jest rozpatrywana. Druki do tej pory dostępne w Internecie (w serwisie GEM24, do którego byłem zachęcany, żeby z niego korzystać)... już można sobie pobrać wyłącznie w placówkach. ŻENADA! Absolutnie nie polecam. Bank wykorzystuje sytuację, że klient posiadający kredyt hipoteczny w szybki sposób z niego nie zrezygnuje i totalnie lekceważy klientów.