Bak w Zatorze a raczej jego pracownicy bardzo mile mnie zaskoczyli. Każdy klient owego banku jest obsługiwany według najwyższych standardów. Obsługa jest bardzo miła i pomocna , do każdego klienta podchodzi indywidualnie. W banku jest bardzo czysto, posiadają również specjalne konta walutowe co jest dodatkowym plusem, nie trzeba stać w kolejkach ponieważ jest wiele stanowisk do których można podejść. W Banku panuje przyjazna i dyskretna atmosfera.
Dnia 22 września udałam się na zakupy do Biedronki. W sklepie panował spory ruch, nierozpakowane wózki z towarem stały na sklepie uniemożliwiając swobodne poruszanie się klientom. Brakowało kilku towarów a bonety z mięsem były brudne. Kasjerka która mnie obsługiwała również nie była sympatyczna, nie przywitała mnie jak również nie zaproponowała zakupy jednorazówki i nie zaprosiła do ponownych zakupów, nie pomogła również w znalezieniu pewnych rzeczy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.