Personel był rażąco nie zorientowany w asortymencie sklepu. Ich kompetencje w zakresie wiedzy o produktach były dość dobre. Polecili środki do konserwacji i dbania o obuwie. O radę dotyczącą modnego obuwia sądzę, że nie warto było ich pytać. Nie świecili autorytetem. Widać było, że personel się starał doradzić klientom, jednak to mało, życzliwość to nie wszystko. Oferta sklepu bardzo dobra, ceny i jakość produktów są godne polecenia.
Podczas poszukiwania rajstop bardzo szybko otrzymałam pomoc od personelu. Dowiedziałam się wszystkiego o rodzajach rajstop, polecono mi odpowiednie rajstopy na jesień. Dowiedziałam się, kiedy będzie nowy towar na półkach. Personel kompetentny, pomocny. Oferta cenowa adekwatna do jakości, czyli dobra.
W poszukiwaniu obuwia. Sklep Street, cztery osoby z personelu, kilku klientów, ogromny bałagan w całym sklepie. Nikt się nie interesował klientami. Nie zaoferowano żadnej pomocy w doborze obuwia. Ogromnym problemem było 'wygrzebanie' butów spod sterty pudeł, których było mnóstwo. Podchodząc do ekspedientki z jakąkolwiek parą obuwia, czy też prosząc o inny numer, albo drugi but, niezbyt chętnie było się obsługiwanym, Panie wyraźnie dawały do zrozumienia -'Nie mam czasu, nie przeszkadzaj mi'. Sądzę, że można było podzielić się pracą i wypełniać wszystkie obowiązki wobec klientów. Oczywiście przy kasie zachowanie ekspedientki bardzo dobre, sprawdził obuwie, dała instrukcje jak o nie dbać, zaproponowała odpowiednie środki do czyszczenia i konserwacji.
Bardzo miła obsługa. Ekspedientki po 3 minutach zainteresowały się osobą, która przeglądała wszystkie ubrania. Zaoferowały pomoc. Przeprowadziły wywiad - 'Po co', 'Jak ma wyglądać', 'Za ile' i 'Gdzie'. Okazało się, że mają ogromną wiedzę i wyczucie w doradzaniu ubioru. Jestem bardzo zadowolonym klientem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.