Opinie użytkownika (2)

Wyprzedaże, promocje, obniżki,...
Wyprzedaże, promocje, obniżki, rabaty.Każdy o tym mówi. Wszędzie tego pełno. Ale czy tak naprawdę jest musiałam to sama sprawdzić. Wieczorem wybrałam się w poszukiwaniu "skarbu" z przeceny. Piękne rękawiczki na prezent urodzinowy, szafirowy szalik dla babci, czapka dla dziadka raz dla mnie wystrzałowe buty, które uwielbiam. Zakupy zajęły mi cały wieczór. Siedziałam w sklepie chyba 4 godziny. Dlaczego tak długo, a no dlatego, że szukałam czegoś w przecenie. Obsługa wyszkolona, mili, sympatyczni, ale nie w każdym sklepie. Co mnie przeraziło. To co było przecenione jakościowo przypominało ścierki do podłogi, a to co miało niby być przecenione było 3- krotnie droższe od tych z obniżki. Niestety spędziłam w sklepie cały wieczór i nie znalazłam tych świetnie wyreklamowanych rabatów. Sklepy w galeriach mogłyby bardziej postarać się o klientów, którzy cenią sobie jakość , a nie chcą przepłacać.

Dorota_692

14.01.2011

Plaza Kraków

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (5)
Jestem stałą klientką...
Jestem stałą klientką Mbanku. Konto posiadam już od paru lat. Jestem bardzo zadowolona, gdyż zawsze mogę szybko załatwić pilną sprawę. Np. Dzisiaj musiałam dokonać szybkiego przelewu, gdyż zakupiłam coś na serwisie Allegro. Mbank ma opcję ekspresowego przelewu, byłam zaskoczona, to rzeczywiście działa. Po 15 minutach przelew był już na koncie drugiej osoby. I od razu mógł zrobić wysyłkę do mnie. Jak na internetowy bank działa bez uwag.

Dorota_692

13.01.2011

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (0)
16.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam. W imieniu mBanku dziękuję, że zdecydowała się Pani skorzystać z naszych usług. Codziennie dokładamy wszelkich starań, aby produkty i usługi jakie proponujemy naszym Klientom cieszyły się ich uznaniem i przynosiły korzyści. Opinie naszych Klientów są dla nas niezwykle ważne, to z nich czerpiemy pomysły dla nowych rozwiązań w bankowości. Jednym z takich rozwiązań jest między innymi przelew ekspresowy, dzięki któremu środki trafiają na dowolny krajowy rachunek w ciągu 15 minut. Zgodnie z dewizą „Maksimum korzyści i wygodna w finansach osobistych” wciąż pracujemy nad rozszerzeniem i unowocześnieniem naszej oferty tak, aby odpowiednio dopasować ją do oczekiwać i potrzeb Klientów. Tym samy życzę Pani, aby dalsza współpraca z mBankiem skutkowała zadowoleniem z naszych usług i jakości obsługi. W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do Pani dyspozycji w placówkach naziemnych, których listę wraz z adresami znajdzie Pani na stronie insternetowej mBanku http://www.mbank.pl/o_nas/kontakt.html#tabs=3 jak również pod numerem mLinii 801 300 800 (z telefonów stacjonarnych) lub 426 300 800 (z telefonów komórkowych). Pozdrawiam serdecznie, Agata Dobek, mBank.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi