Placówka z pewnością nie funkcjonuje według standardów firmy. Już po raz kolejny zawiodłam się korzystając z obsługi w Multibanku w Szczecinie. Niestety musiałam wybrać się do punktu obsługi klienta ponieważ przez infolinię nie mogłam dokonać dyspozycji. Zawiodłam się wiedzą i kompetencją personelu. Sprawy nie załatwiłam przy jednej wizycie. Najgorsze, że muszę tam pójść ponownie. Pani, która mnie obsługiwała prawdopodobnie pracuje od kilku dni, przynajmniej takie odniosłam wrażenie, gdyż nie znała procedur związanych ze sprawą z którą przyszłam. Jednak przy tabliczce z imieniem nie było informacji "uczę się". Niestety w Szczecinie czynna jest tylko ta jedna placówka Multibanku, druga jest w trakcie remontu. Nieporozumieniem jest fakt, iż zarząd nie wyszedł na rzecz klienta w momencie, gdy tylko punkcie na Wojska Polskiego można skorzystać z usług Multibanku. Nie było dodatkowego personelu, tylko 2 osoby i kartka z informacją że Multibank na Al .Wojska Polskiego przejął kontrahentów z Al. Wyzwolenia i przepraszają za utrudnienia. Uważam, że w takiej sytuacji powinien być najlepszy personel, a nie stażystki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.