Przyznałam ocenę bardzo dobrą, ponieważ jakoś obsługi była zdecydowanie bez żadnych zarzutów. Mimo dość wczesnej godziny w kolejce stały już 4 osoby, ja byłam osobą piątą. Kiedy weszłam do placówki, były czynne dwa stanowiska- jedno do obsługi kont, drugie ds. kredytów. Jednak w ciągu pół minuty, przyszły dwie pracownice- doradcy klienta i zostały otwarte dwa nowe stanowiska, kolejka automatycznie zmniejszyła się. Mój problem dotyczył karty do konta. Doradca, który zajmował się moim przypadkiem miał problem, ponieważ nie spotkał się z takim przypadkiem, ale zaproponował mi dwa rozwiązania, z których jedno było dla mnie atrakcyjne. Dalsza obsługa przebiegła w bardzo miłej atmosferze, i bardzo sprawnie.
Po moim wejściu do sklepu żadna ekspedientka nie podeszła aby zaoferować swoją pomoc w wyborze zakupu. Każdy pracownik posiadał identyfikator oraz ubranie pracownicze. Sprzedawca pozytywnie zareagował na moją prośbę o pomoc oraz zadawał dodatkowe pytania ( o kolor, rozmiar). Pracownik nie zaproponował przymierzenia produktu i nie wskazał na przymierzalnie. Wnętrze sklepu było estetyczne, podłoga czysta, ubrania poskładane. Ceny towarów nie były dostatecznie widoczne lub w zasięgu możliwości sprawdzenia ich przez klienta, ponieważ część towaru wisiała wysoko na ścianach.Przy kasach nie znajdowały się informacje o zasadach zwrotu lub wymiany towaru.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.