Chciałam kupić dla synka pierwszy kubeczek, ale zależało mi żeby nie był to niekapek. Specjalnie udałam się na zakupy do zwykłego sklepu (zwykle kupuje przez internet bo mieszkam pod Warszawą), żeby dokładnie zobaczyć co kupuje, i poradzić się sprzedawcy który kubek spełni moje wymagania. Obejrzałam wystawione na półkach kubeczki, ale nie byłam pewna który z nich nie jest niekapkiem. Poprosiłam o pomoc sprzedawcę, ale pani była jeszcze mniej zorientowana ode mnie, pokazała mi co prawda jeden kubeczek, ale był to jeden z droższych i dość duży, a ja szukałam małego. Muszę przyznać, że starała się mi doradzić, ale niestety nie miała do tego odpowiedniej wiedzy. Dopiero jeden z klientów kiedy usłyszał czego szukam, poradził mi co kupić. Ogólnie jestem zadowolona z zakupów, bo wybór był dość spory, i kupiłam to co chciałam, ale kompetencje persolnelu małe.
Szukałam kubka, dwie osoby z obsługi pomagały mi, pracownicy byli bardzo mili i dołożyli wszelkich starań aby znaleźć konkretny kubek. Niestety okazało się że takiego nie ma, więc zaproponowano mi że zostanie on dla mnie zamówiony. Mimo że nie dokonałam zakupów, jestem zadowolona z obsługi, bo wiem że niedługo kupię produkt na którym mi zależy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.