w przypadku tego oddziału problem jest ogólnie z paniami, które często zamykają oddział wcześniej niż godzina zamknięcia, to znaczy, są w środku i pomimo że ten oddział pocztowy ma napisz na drzwiach, że otwarty do godziny 20 to już o godzinie 19 nie można wejść do środka. Pewnego razu chciałam to z panią wyjaśnić, więc zapytałam panią obsługującą do której godziny otwarte, pani odpowiedziała, że do 20, wiec zadałam kolejne pytanie: do której godziny w takim razie obsługują.. i tutaj pani podniosła na mnie głos. Wytłumaczyłam jej, że dzień wcześniej byłam o 19 i było zamknięte, a pani na to, że - niemożliwe... a tymczasem NIEMOŻLIWA to tam jest obsługa tuż przed zamknięciem oddziału !!
Ocena supermarketu pod względem asortymentu jest pozytywna, można tutaj znaleźć większość niezbędnych produktów. Dobre zróżnicowanie pod względem marek, a co za tym idzie cen.Bardzo dobry wybór na stoisku mięsnym. Problem stanowi obsługa. Są to starsze panie, które zgodnie z polityką sklepu często używają miłych określeń jednak jeszcze częściej jest to bardzo sztuczne i wymuszone. Często jednak trzeba słuchać prywatnych kłótni i rozmów personelu podczas obsługi klientów. Obsługa jest bardzo powolna. Na stosiku z nabiałem nawet jeżeli nie ma kolejki to i tak należy się nastawić na oczekiwanie na panią, aż podejdzie obsłużyć.
W przypadku reklamacji, prawdopodobnie nie powinno być problemów. Zakupiłam raz nieświeże ryby i ze względu na brak czasu i niską ich wartość nie poszłam zwrócić jednak na drugi dzień wspomniałam o tym obsługującej pani. Zostałam przeproszona i poinformowana, że w takie przypadki wystarczy tylko zgłosić.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.