Weszłam do salonu optycznego, gdyż chciałam znaleźć odpowiednie dla siebie oprawki do okularów. Po wejściu zauważyłam, że w salonie jest bardzo dużo klientów i dość sporo personelu, który zajęty był swoją pracą. Ich obsługę oceniam nie zbyt dobrze, gdyż nikt z personelu nie miał dla mnie czasu bo zajmował się innym klientem. Dopiero gdy podeszłam do kasy i odczekałam swoje mogłam dowiedzieć się tego co mnie interesowało, a mianowicie jaki jest koszt wybranych przeze mnie oprawek z soczewkami z antyrefleksem.
Moja wizyta w sklepie Monnari rozpoczęła się od miłego przywitania mnie przez ekspedientki. Następnie mogłam swobodnie przejrzeć asortyment znajdujący się w sklepie, gdyż personel nie był nachalny i dopiero po jakimś czasie zapytano mnie czy chciałabym aby mi w czymś doradzić. Ekspedientki były miłe, pomocne i kompetentne. W sklepie było schludnie, ubrania były poukładane, a z głośników leciała muzyka. Zauważyłam, że zależy im na obsłudze klienta co jest bardzo ważne w sklepach z wysokimi cenami.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.