Dzwonię na infolinię gdyż kończy mi się umowa na internet. Pani jest bardzo miła. Informacje są przekazane bardzo rzeczowo i na temat. Oferta jaką dostaję w pełni mnie zadowala.Na koniec zostaję poinformowana o możliwości odstąpienia od umowy, co jest dla mnie bardzo ważne.Dziękując za rozmowę słyszę jeszcze życzenia z okazji nadchodzących Świąt.
Przedświąteczny czwartkowy poranek. Kierując się gazetka promocyjną robię zakupy w Biedronce.Atmosfera jak w przeciętnym markecie. Przy kasie kolejka. Wykładam zakupy na taśmę. Odliczam pieniążki. W tym czasie pani kasjerka rozkłada zakupiona przeze mnie reklamówkę i pomaga mi pakować zakupy. Nie wiem czy to jest normalne zachowanie w marketach, ale powoduje że od dziś mam ochotę robić zakupy w Biedronce.I naprawdę nie chodzi o tą pomoc a o sam gest i uśmiech pani za kasą.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.