Na stoisku ,, Tradycja'' personel podaje surowe mięso ,drób i wędliny nie zmieniając rękawic ochronnych. Na regałach bałagan z cenami. Asortyment w nieładzie. Obsługa kasy niemiła, rzucają zakupionym towarem niszcząc opakowania. Nieuprzejmie odpowiadają na pytania.
DziÄkujemy za zgÅoszenie obserwacji na temat naszej firmy.
Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakoÅci naszych produktów jest dla nas bardzo ważna.
Pragniemy poinformowaÄ, że wszystkie Pani uwagi dotyczÄ ce funkcjonowania marketu w LubliÅcu przekazaliÅmy do dyrektora marketu oraz dyrekcji regionalnej w celu wprowadzenia odpowiednich Årodków zaradczych, aby poprawiÄ jakoÅÄ dziedzin wskazanych przez PaniÄ .
Tylko dziÄki krytycznym Klientom możemy zwróciÄ uwagÄ na swoje niedociÄ gniÄcia i stale polepszaÄ jakoÅÄ naszych usÅug.
Jeszcze raz bardzo dziÄkujemy za przesÅane informacje. Mamy nadziejÄ, że pozostanie Pani nadal naszÄ KlientkÄ .
Pozdrawiamy
Kaufland Team
Czas oczekiwania do...
Czas oczekiwania do kasy to 45 minut.Obsługa miła i kompetentna.Pomieszczenie czyste,estetycznie urządzone.
Bardzo dziękujemy za tę obserwację i przedstawienie Pani opinii na temat obsługi w oddziale ING Banku. Zwróciła Pani uwagę na długi czas oczekiwania do obsługi. Przekażemy tę informację Dyrektorowi tej placówki. Dziękujemy również za pozytywne odczucia estetyczne związane z porządkiem w oddziale. Cieszy nas również fakt docenienia obsługi przez naszego doradcę i jakość przekazywanych informacji. Nasze działania koncentrują się na budowaniu długotrwałych relacjach z Klientem - Klientem, którego stawiamy w centrum.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.