Opinie użytkownika (2)

Na stoisku ,,...
Na stoisku ,, Tradycja'' personel podaje surowe mięso ,drób i wędliny nie zmieniając rękawic ochronnych. Na regałach bałagan z cenami. Asortyment w nieładzie. Obsługa kasy niemiła, rzucają zakupionym towarem niszcząc opakowania. Nieuprzejmie odpowiadają na pytania.

Dorota_1062

10.04.2013

Kaufland

Placówka

Zabrze, Aleje Wojciecha Korfantego 5

Nie zgadzam się (0)
27.09.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna. Pragniemy poinformować, że wszystkie Pani uwagi dotyczące funkcjonowania marketu w Lublińcu przekazaliśmy do dyrektora marketu oraz dyrekcji regionalnej w celu wprowadzenia odpowiednich środków zaradczych, aby poprawić jakość dziedzin wskazanych przez Panią. Tylko dzięki krytycznym Klientom możemy zwrócić uwagę na swoje niedociągnięcia i stale polepszać jakość naszych usług. Jeszcze raz bardzo dziękujemy za przesłane informacje. Mamy nadzieję, że pozostanie Pani nadal naszą Klientką. Pozdrawiamy Kaufland Team
Czas oczekiwania do...
Czas oczekiwania do kasy to 45 minut.Obsługa miła i kompetentna.Pomieszczenie czyste,estetycznie urządzone.

Dorota_1062

10.04.2013

ING Bank Śląski

Placówka

Lubliniec, Pl.Sienkiewicza 8

Nie zgadzam się (0)
27.01.2021
Odpowiedź firmy
Bardzo dziękujemy za tę obserwację i przedstawienie Pani opinii na temat obsługi w oddziale ING Banku. Zwróciła Pani uwagę na długi czas oczekiwania do obsługi. Przekażemy tę informację Dyrektorowi tej placówki. Dziękujemy również za pozytywne odczucia estetyczne związane z porządkiem w oddziale. Cieszy nas również fakt docenienia obsługi przez naszego doradcę i jakość przekazywanych informacji. Nasze działania koncentrują się na budowaniu długotrwałych relacjach z Klientem - Klientem, którego stawiamy w centrum.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi