Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Niewielki lokal, co powoduje tłok w typowym czasie zakupów (weekendy oraz popołudnia dni powszednich) oraz zmniejsza komfort zakupu. Nie ujmuje to jednakże otwartości oraz gotowości do pomocy dobrze wykwalifikowanego personelu, który angażuje się w obsługę klientów i stara się dobierać indywidualną ofertę. Czystość w lokalu na dobrym poziomie, jednakże intensywnie wyczuwalny zapach odświeżacza powietrza nie każdemu musi przypaść do gustu. Na minus także niewielka ilość krzeseł do przymierzania obuwia, na czym sklep może tracić bardziej niecierpliwych klientów. Paragon zostaje umieszczony w estetycznej tekturowej okładce, a sprzedawca z pełną kulturą proponuje szeroki asortyment akcesoriów podczas finalizacji transakcji. Reasumując: Pomimo, że jest to filia wyprzedażowa, odczuwalna jest charakterystyczna jakość usługi premium w tym salonie.
Personel sklepu zmotywowany oraz chętny do obsługi potencjalny klientów, nienachalny. Teren elektromarketu schludny i zadbany, asortyment intuicyjnie posegregowany, etykiety w zgodnym miejscu z towarem. Możliwość negocjacji ceny w przypadku konkurencyjnej oferty innych elektromarketów z okolicy. Obsługa szybka i sprawna. Odpowiednia ilość czynnych kas, co nie powoduje kolejek. Pracownicy udzielają rzetelnych informacji interesantom i zachowują pełną kulturę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.