Opinie użytkownika (1)

Wypełnionym formularzem na...
Wypełnionym formularzem na stronie www.play.pl wysłałam zapytanie dotyczące zmiany numeru z Sieci T-Mobile do sieci Play.Szczególnie interesowało mnie przeniesienie abonamentu z jednej sieci do drugiej w wyniku kończącej się umowy w T-Mobile.Na stronie internetowej znajdują się uwagi pomocne w przeniesieniu usług bez konieczności odwiedzania salonu sprzedaży.Koniecznością jest wypełnienie formularza na stronie www.play.pl po czym formalności takie jak podpisanie umowy załatwia się z pomocą firmy kurierskiej.Ok godz 20:00 ,24.10.2012 otrzymałam telefon z biura obsługi klienta.Wnioskując po głosie był to młody mężczyzna jak szacuje w przedziale wiekowym 20-27 lat z wyraźną wadą wymowy,mężczyzna seplenił . Co prawda przedstawił się i grzecznie zapytał w czym może mi pomóc, jednakże musiałam prosić go o powtarzanie zadawanych przez niego pytań, tudzież odpowiedzi na moje pytania.Przez jego wadę wymowy ciężko mogłam zrozumieć co wogóle do mnie mówi.Kolejną kwestią budzącą moje zastrzeżenia były kompetencje i wiedza konsultanta w zakresie omawianego tematu, tzn. przeniesienia numeru do sieci Play. Konsultant stwierdził iż nie mogę przenieść numeru tel. ani drogą telefoniczną poprzez rozmowę z nim ani poprzez wysłanie stosownego formularza ze strony internetowej.Konieczna jest wg. niego tylko wizyta w salonie sprzedaży, on nie może pomóc.Zaznaczam iż nawet nie starał się przedstawić żadnej propozycji abonamentowej. Hipotetycznie mogłam być przecież zyskownym klientem, chcącym np. wysoki abonament dla firmy. Prosząc go o wyjaśnienie zaznaczyłam iż zapoznając się z informacjami ze strony internetowej wynika coś zupełnie innego niż jego propozycja.Konsultant ewidentnie co słychać było po głosie i chwili milczenia zdezorientował się, przyśpieszonym i drżącym tonem głosu stwierdził iż on nie posiada wystarczających kompetencji do obsługi mojego zgłoszenia. Kilka tygodni wcześniej rozmawiałam z inna konsultantką sieci Play i miałam pewność iż taką moją prośbe o przeniesienie numeru mogę bez żadnego problemu załatwić poprzez rozmowę telefoniczną z konsultantem.Niestety owego 24.10.2012 trafiłam na niezbyt ogarniętego pracownika w/w firmy.Rozczarowana podziękowałam Panu za rozmowę i fatygę. Na tym skończyła się nasza rozmowa.

Donata_13

25.10.2012

Play

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi