Chciałam zarezerwować grę, ktora nie była dostępna w sprzedaży. Mimo kolejki, w stanowisku info siedziały 3 osoby, z czego dwie rozmaiwały a obsługiwała tylko jedna (jesli to była przerwa, to przeciez od tego jest zaplecze dla pracowników). Obsługa była niemiła, nie dawała instrukcji sama z siebie - o wszystko pytać musiałam ja, dodatkowo strasznie długo trwało sprawdzanie w komputerze "czegoś". Dodatkowo pytanie ekspedientki "sprawdzala pani, na półkach nie ma?", gdy na samym poczatku poinformowałam, ze gra ma wyjsc 22 listopada, zwaliło mnie z nóg.....
Zbliża sie czas zakończenia przeze mnie umowy z telewizja n, podpisanej w styczniu b.r. W zwiazku z tym w ostatnim czasie otrzymałam kilka telefonów z 'atrakcyjną ofertą świąteczną dla stałych abonentów'. Okazalo się, że owa oferta wcale nie jest tak atrakcyjna, gdyż oferowano mi abonament za 99 zł na okres 18 miesiecy, podczas gdy na stronie telewizji n widnieje identyczna oferta dla NOWYCH klentów za tylko 69 zl i to na 6 msc. W zwiazku z tym zadzwonilam do tv n i poprosilam aby przedstawiono mi ofertę na nizszy abonament, gdyz takiego duzego nie chce placic. Odmówiono mi, twierdząc, że 'system pokazuje' najniższą cenę dla mnie 99 zł i jezeli mi to nie odpowiada, zawsze mogę wypowiedziec umowę. To sie nazywa dbałość o stałego klienta......
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.