Salon T-mobile położony jest w dobrym punkcie w centrum handlowym Jantar. W placówce było czysto i schludnie. Przy stanowiskach obsługi znajdowało się dwóch konsultantów obsługując klientów. Oprócz klientów obsługiwanych w salonie znajdowało się sześć osób oczekujących na obsługę. Klienci się niecierpliwili że muszą tak długo czekać. Gdy od pracownicy odszedł klient ta mimo kolejki i zniecierpliwienia ludzi postawiła na biurku informację ,,zapraszam do stanowiska obok". Gdy w końcu nadeszła moja kolej zostałem bardzo grzecznie przywitany przez konsultanta, pracownik wstał i zaprosił mnie do swojego stanowiska. Był uśmiechnięty i rzeczowy. Na zakończenie pożegnał mnie i zaprosił ponownie do salonu.
Przy okazji zakupu prezentu dla małżonki obserwowałem jakość obsługi klienta w salonie Apart. W salonie panował porządek,a pracownicy były ubrani elegancko i schludnie. Po około 3 minutach od mojego wejścia do salonu, jeden z pracowników zaproponował swoją pomoc. Pracownik był bardzo zaangażowany w to abym dokonał jak najtrafniejszego wyboru. Z chęcią pokazywał wybraną biżuterię i mówił o jej zaletach.Po wybraniu prezentu zaprosił mnie do kasy, gdzie mówił o serwisie gwarancyjnym biżuterii oraz proponował kartę członkowską oraz dodatkowe zakupy.Na zakończenie podziękował mi za zakupy i zaprosił ponownie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.