Opinie użytkownika (4)

Obserwację przeprowadziłem w...
Obserwację przeprowadziłem w dniu 5 sierpnia br. Parking supermarkietu jest duży toteż nie miałem żadnych problemów z zaparkowaniem pojazdu w pobliżu wejścia. Było czysto, wózki dostępne poukładane. Po wejściu do sklepu udałem się na stoisko z warzywami. W sklepie panował porządek, towar był odpowiednio posortowany, ceny widoczne, szeroki wybór asortymentu. Po dokonaniu wyboru artykułów udałem sie do linii kas, gdzie czynnych było 5 stanowisk. Zająłem miejsce przy kasie nr 1, gdzie akurat kasjerka zakończyła obsługę poprzedzającej mnie osoby. Bez przywitania zaczęła czytnikiem zliczać wyłożone rzeczy. Następnie podała kwotę do zapłaty, po jej uiszczeniu otrzymałem paragon i zostałem pożegnany. Czas obsługi 2 min. Dane na paragonie były prawidłowe. Ogólnie jestem zadowolony z wizyty.

Dino

05.08.2009

Billa

Placówka

Wodzisław Śląski, Kubsza 32

Nie zgadzam się (28)
We wskazanym dniu...
We wskazanym dniu udałem się na stację paliw celem zatankowania pojazdu. Wszystkie stanowiska były wolne, wobec tego podjęchałem do stanowiska nr dwa. Tankując pojazd rozejrzałem się po terenie stacji. Podjazd był uprzątnięty, obok dystrybutorów dostępny był koc gaśniczy oraz przyrząd do mycia szyb - woda była czysta. Brak dostępnych ręczników papierowych oraz rękawiczek jednorazowych. Po zatankowaniu udałem się do środka stacji. Czynne były dwie kasy. Każda z nich była wolna. Kasjerka nie przywitała mnie, od razu podała kwotę do zapłaty oraz zapytała czy życzę sobie fakturę czy paragon. Wybrałem paragon.Nic dodatkowego nie proponowano mi.Całkowity czas obsługi wyniósł 1 min. Po uiszczeniu zapłaty udałem się do toalety. Wewnątrz panował nieporządek, tj. niespłukane WC, porozrzucane kawałki papieru toaletowego. Lustro było czyste.Dostępne było mydło i papier ręcznikowy. Wpis o kontroli czystości był z godziny 20.00. Wychodząc kasjerka nie pożegnała mnie.

Dino

05.08.2009

Amic Energy

Placówka

Rybnik, Wodzisławska 181

Nie zgadzam się (29)
Do ww punktu...
Do ww punktu udałem się celem zakupu tabletek Hepatil. Otoczenie apteki było utrzymane w należytym porządku. Szyby w drzwiach były czyste. Po wejściu do środka podszedłem do jednego z dwóch dostępnych okienek. Pani farmaceutka przywitała mnie miło i zapytała co podać. Poprosiłem o paczkę tabletek Hepatil. Pani zapytała o ilość sztuk oraz czy tabletki mają być zwykłe czy wzbogacone witaminą C. Wybrałem drugą opcję. Nastepnie zapytałem co można byłoby mi polecić na szybką regenerację organizmu. Pani zaproponowała kilka medykamentów pod różną postacią. Po wydaniu leków pani podała mi kwotę do zapłaty. Otrzymałem paragon, dane były zgodne z wydanym towarem. Na koniec farmaceutka nie pożegnała się. Ogólnie wizytę uważam za udaną.

Dino

05.08.2009

Apteka Alfa

Placówka

Ostrołęka, Gorbatowa 5c

Nie zgadzam się (27)
Korzystałem z usługi...
Korzystałem z usługi lokalu gastronomicznego typu fast food. Otoczenie lokalu było utrzymane w należytym porządku tj. uprzątnięte kosze na zewnątrz, przetarte stoliki, równo ułożone krzesełka. Po wejściu do środka udałem się do kasy. W kolejce znajdowały się trzy osoby. Osoba obsługująca szybko i sprawnie przyjmowała zamówienia i przekazywała pracownikom kuchni stosowne despozycje. Kiedy nadeszła kolej na złożenie przeze mnie zamówniea zostałem miło powitany przez pracownika lokalu. Kasjer był uśmiechnięty, schludnie ubrany. Zamówiłem zapiekankę oraz średnią coca colę. Zamówione produkty zostały mi przyniesione na tacy do stolika. Czas realizacji zamówienia od momentu wejścia do restauracji do czasu podania mi produktów wyniósł 7 min. Zamówione produkty były ciepłe, napój odpowiednio schłodzony. Do zamówienia otrzymałem serwetki i słomkę. W trakcie spożywania posiłku rozglądałem się po lokalu. Stoliki były czyste, kosze ubite, co jakiś czas jeden z pracowników kontrolował czystość sali jadalnej. Wizytę uważam za udaną.

Dino

29.07.2009

McGaś

Placówka

Wodzisław Śląski, Rynek

Nie zgadzam się (17)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi