Opinia użytkownika: Dino
Dotycząca firmy: Billa
Treść opinii: Obserwację przeprowadziłem w dniu 5 sierpnia br. Parking supermarkietu jest duży toteż nie miałem żadnych problemów z zaparkowaniem pojazdu w pobliżu wejścia. Było czysto, wózki dostępne poukładane. Po wejściu do sklepu udałem się na stoisko z warzywami. W sklepie panował porządek, towar był odpowiednio posortowany, ceny widoczne, szeroki wybór asortymentu. Po dokonaniu wyboru artykułów udałem sie do linii kas, gdzie czynnych było 5 stanowisk. Zająłem miejsce przy kasie nr 1, gdzie akurat kasjerka zakończyła obsługę poprzedzającej mnie osoby. Bez przywitania zaczęła czytnikiem zliczać wyłożone rzeczy. Następnie podała kwotę do zapłaty, po jej uiszczeniu otrzymałem paragon i zostałem pożegnany. Czas obsługi 2 min. Dane na paragonie były prawidłowe. Ogólnie jestem zadowolony z wizyty.