Dzień dobry, dziękuję za opinię na temat jakości usług mBanku. Cieszę się z tak wysokiej oceny naszej pracy. Opinie klientów są dla nas cennym źródłem informacji. W razie pytań proszę odwiedzić jedną z naszych placówek lub zadzwonić na mLinię pod numerem 0 801- 300- 800. Chętnie pomożemy.
Z pozdrowieniami Aleksandra Pińska, mBank
Bardzo mili pracownicy...
Bardzo mili pracownicy choć często się zmieniają.Jakość obsługi dobra. Jedyny minus jak przyjeżdża dostawa w środku dnia wtedy nie wpuszczają klientów ale drzwi sklepu są otwarte. Miałem taki przypadek jak szedłem z synem i bardzo chciał żebym kupił żelki. Pan kierownik powiedział że nie ma możliwości teraz kupienia nic jak stałem już przy kasie ale jak to wytłumaczyć małemu dziecku.Zdziwiło mnie też to że kierownik powiedział takie słowa do mnie ,że przyjechał towar i ten dostawca nie może długo stać bo płatne są parkingi chyba, że ja chce zapłacić mandat za dostawce Byłem stałym klientem ale po tym fakcie nie kupuje już tak często. Moim zdaniem dostawy do sklepu powinny być rano. Szkoda bo fajny sklep i fajni ludzie pracują ale pomyślałbym nad zmianą dwóch kierowników.
Jest mały sklep tesco. Obsługa jest tragiczna wieczorem czynne 2 lub 3 kasy. Kolejka długa. Panie z obsługi siedzą jak królewny. Powitanie przez pracowników przy kasie się zdarza ale zaproszenie klienta ponownie do sklepu praktycznie wcale.Nie polecam tego sklepu jest mały asortyment a ceny podobne jak w innych sklepach.Pracują panie starsze brak uśmiechu na twarzy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.