Wczoraj spotkałem się z nową sytuacją w tym oddziale. Na wstępie przywitała mnie Pani. Piękna, stosownie ubrana. Wiedziałem o co chce zapytać, ponieważ w innym oddziale taka usługa to już standard, ale ta Pani, niestety, nie potrafiła się wysłowić. Uprzedziłem ją, informując po co przyszedłem. Widząc, że "oczarowałem" Panią szybko zajął się mną pracownik przy biurku. Jednakże to nie on był opiekunem mojej sprawy, więc musiałem kilka minut czekać na Panią, która plotkowała sobie na zapleczu. Później miała problemy z wypełnieniem, stosownych dla mojej sprawy, dokumentów. Co chwile biegała na zaplecze po porady i drukowała nowe egzemplarze umowy. Ceniąc sobie ogólną obsługę MultiBanku stawiam tylko -1, ale nowy klient mógłby się pokusić o -5.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.