Kontakt Telefoniczny i mailowy na temat problemu, polegającego na braku akceptacji systemu oryginalnego klucza rejestrującego system. Problem zgłoszony został poprzez e-mail. Odpowiedź ze strony Mircosoft odbyła się już następnego dnia od wysłania e-maila. Bardzo uprzejmy Pan przyjął zgłoszenie, poinformował , że w danej sytuacji muszę się zgłosić do producenta sprzętu z którym dostarczone zostało oprogramowanie. Po dwóch dniach ponownie dostałem telefon od tego samego Pana z pytaniem czy już poradziłem sobie z problemem. Na negatywną odpowiedź wytłumaczył dlaczego może występować taki błąd i poinformował mnie co należy powiedzieć producentowi sprzętu aby odpowiednio mnie potraktowali. Po kolejnych dwóch dniach ponowny telefon czy sprawa została rozwiązana (została) i pytania czy potrzebuje dalszej pomocy, czy mam jakieś pytania i problemy i podziękowanie za kontakt. Cały kontakt z pracownikiem infolinii odbył się w bardzo miłej atmosferze, poczuciu ,że naprawdę zależy mu na rozwiązaniu mojego problemu i udzieleniu wszelkich niezbędnych informacji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.